+420 777 861 977janaklementova@cardealer.cz

Prodejní proces

Rozhodování zájemců o nový automobil nestojí na jediném bodě. Během celého prodejního procesu tak můžete zvýšit šanci na získání nového zákazníka. Nebo ji naopak nenávratně ztratit. Pokud chcete dosahovat prodejních cílů bez zbytečných nákladů, doporučujeme prodejní proces průběžně sledovat a vylepšovat.

S čím vám pomůžeme?

Vyvíjíme koučinkové programy, tréninky a školení s jasným cílem – zvýšit kvalitu prodejní i servisní sítě, která ovlivňuje rozhodování zákazníků.

  • Zaměřujeme se na strategický, procesní, obchodní nebo personální rozvoj. Pomáháme tak klientům dosahovat stanovených prodejních cílů.
  • Zároveň vám poradíme, jak zvyšovat kvalitu služeb, budovat dobré jméno firmy a pečovat o spokojenost zákazníků.

Využíváme vlastní systém certifikací CAR DEALER AKADEMIE. Přinášíme tak prodejcům automobilů sofistikovaný nástroj, jak sledovat a dlouhodobě rozvíjet úspěšnost zaměstnanců dealerské sítě.

Rozvíjíme schopnosti managementu i prodejců

Nejčastěji pomáháme klientům vybudovat úspěšný tým odborníků na prodej vozů. Naše poradenství, školení a koučování má zásadní přínos pro:

  • Majitele a manažery
  • Vedoucí prodeje
  • Vedoucí servisu
  • Prodejce
  • Fleetové prodejce
  • Přijímací techniky
  • Vedoucí skladu
  • A další pracovníky

Specializace je naší
konkurenční výhodou

  • Prostředí dealerství známe z vlastních zkušeností – díky tomu jsme fundovaným partnerem a poradcem pro malé i velké prodejce automobilů.
  • Základní kameny našich služeb tvoří hluboké porozumění problematiky, objektivní data a nejnovější psychologické poznatky.
  • Máme přehled o všech faktorech, které jsou důležité pro zákazníky a mají vliv na koupi automobilu.

Naše znalosti automobilového prostředí využíváme také pro tréninkové programy určené zaměstnancům importéra (nejčastěji oblastní a zónové manažery).

Zaměřujeme se na všechny klíčové oblasti

Na začátku spolupráce prozkoumáme váš prodejní proces. Zároveň vám doporučíme, které jeho části se vyplatí podpořit tréninkem, koučováním nebo poradenstvím. Nejčastěji pomáháme klientům rozvíjet:

  • Marketing a PR
  • Budování značky (branding)
  • Komunikaci prodejců a přijímacích techniků
  • Využití on-line marketingu v prodeji
  • Vyjednávání s problémovými klienty
  • Osobní přístup ke klientovi (v době prodeje i při servisu)
  • Zjišťování potřeb, cross-selling, up-selling
  • Tvorbu nabídek a uzavírání obchodů
  • Poprodejní péči o klienty, reaktivační nabídky

Jak se rozhodnete?

Už dlouho přemýšlíte, jak posílit prodejní aktivity vaší firmy? Kontaktujte nás pro nezávaznou konzultaci – rádi vám představíme naše tréninkové programy a navrhneme další možnosti spolupráce.

Mám zájem