+420 777 861 977janaklementova@cardealer.cz

Marketingový výzkum

Poznejte své zákazníky, konkurenci a tržní prostředí. Nechte si od nás zpracovat kompletní marketingový výzkum, který vám usnadní rozhodování, plánování reklamních kampaní a řízení firmy. Ověřte si správnost svých rozhodnutí a objevte nové příležitosti v reklamě i prodeji.

Přinášíme vám odpovědi
na důležité otázky

Marketingový výzkum vám pomůže zvýšit prodeje, získat důležité informace, zvolit správnou strategii, změnit stereotypy a objevit nové možnosti. Zaměřujeme se na jednorázové i dlouhodobé výzkumy. Pracujeme s daty, které vám pomohou najít cestu k úspěchu.

Marketingové šetření přizpůsobíme na míru každému klientovi – od zadání a zpracování projektu přes sběr informací v terénu až po statistické zpracování dat, psychologickou interpretaci výsledků, doporučení a závěry.

Co pro vás můžeme zajistit?

  • Hodnocení reklam a marketingové komunikace
  • Výzkum rozhodovacího procesu zákazníka
  • Výzkum potřeb a spokojenosti zákazníků
  • Výzkum prodeje (mystery shopping)
  • Výzkum image a vnímání značky
  • Výzkum trhu a jeho velikosti
  • Predikce budoucího prodeje
  • Výzkum distribučních cest
  • Definice cílové skupiny
  • Segmentace zákazníků
  • Výzkum konkurence
  • Produktový výzkum
  • Mediální výzkum
  • Cenový výzkum

Základní metody marketingového výzkumu

Kvalitativní výzkum

Zaměříme se na názory a chování vašich zákazníků. Najdeme jejich motivaci ke koupi a prověříme reakce cílové skupiny na nové produkty či reklamní koncepty. Podrobně prozkoumáme vaše typické zákazníky pomocí individuálních rozhovorů, skupinových rozhovorů a projektivních technik. Při kvalitativním šetření se můžeme zaměřit i na vaši konkurenci nebo tržní prostředí firmy.

Kvantitativní výzkum

Pomocí písemného, telefonického, osobního a elektronického dotazování nebo pozorování získáme informace od většího počtu respondentů. Zaměříme se na jejich názory, pocity a stanoviska k vašim službám nebo produktům. Díky kvantitativnímu výzkumu můžete lépe segmentovat zákazníky a predikovat vývoj značky. Výsledky šetření využijete např. při tvorbě reklamní a komunikační strategie.

Marketingový výzkum krok za krokem

  • Na osobní schůzce zjistíme, co od marketingového výzkumu očekáváte a jaké informace potřebujete získat. Domluvíme se také na jeho cílech i rozsahu.
  • Připravíme detailní postup, zpracujeme podklady, zvolíme nejvhodnější metodu šetření a vybereme reprezentativní vzorek uživatelů.
  • Provedeme pilotní (testovací) výzkum, a odhalíme tak nejasnosti ze strany respondentů, které by mohly negativně ovlivnit výsledky šetření.
  • Dotazováním, pozorováním a zkoumáním zajistíme sběr dat, která vhodným způsobem zpracujeme i vyhodnotíme. Získaná data zformátujeme do přehledných tabulek a grafů.
  • Zpracujeme výslednou zprávu, která bude obsahovat veškerá data, závěry i doporučení.

Důvody, proč si vybrat nás

  • Pomáháme vám přijímat správná rozhodnutí a vybírat vhodné strategie
  • Řídíme se standardy SIMAR, které garantují profesionalitu výzkumu
  • Naše postupy a metody přizpůsobíme potřebám každého zákazníka
  • Přinášíme do marketingových výzkumů nové nápady a pohledy
  • Výzkum zpracujeme od zadání až po interpretaci a doporučení
  • Využíváme osvědčené postupy a kvalitní analytické nástroje
  • Víme, kde pro vás najít a zjistit ty správné informace

Máte zájem o marketingový výzkum?

Zaujaly vás informace na této stránce? Získejte důležité informace o zákaznících, konkurenci a tržním prostředí díky marketingovému výzkumu na míru. Pošlete nám nezávaznou poptávku třeba ještě dnes.

Mám zájem